De drive om uitdagingen waar te maken
Werken als chauffeur
Als chauffeur bij Technische Unie ben je hét visitekaartje naar de klant. Je zorgt voor blije gezichten bij onze klanten als je met hun bestelling aan komt. Zo bouw je aan duurzame relaties. Als chauffeur verzorg je het lijntransport van onze distributiecentra naar de overslagpunten of het fijntransport van de overslagpunten naar de klant én onze winkels. Deel jij onze drive om uitdagingen waar te maken?
Veilig en comfortabel op de weg
Jouw veiligheid is onze prioriteit, daarom bieden we je de nieuwste trainingen aan onder 'Het nieuwe rijden', waar je leert om energiezuinig en veilig te rijden. Wij zorgen ervoor dat je rijdt in goed onderhouden en betrouwbare (elektrische) vrachtwagens. En je krijgt een coach waarmee je intensief samenwerkt en die meedenkt over het beladen van de auto en het onderhouden van klantcontacten.
Klantvriendelijkheid
Jij weet dat klanttevredenheid belangrijk is. Je rijdt vaak een vaste route waardoor je de wensen van de klant kent en daar houd je rekening mee in je planning, het laden van de wagen en het vaststellen van de route. Onze klanten waarderen dat en beoordelen onze chauffeurs dan ook met hoge cijfers bij klanttevredenheidsonderzoeken.
Erkenning en Waardering
We erkennen het harde werk van onze chauffeurs door middel van goede arbeidsvoorwaarden als veel vakantiedagen, fijne werktijden en kansen voor professionele ontwikkeling. We zijn dan ook Top Employer 2024. Door onze specialistendagen leer je voortdurend nieuwe vaardigheden, ontmoet je je collega chauffeurs en helpen we met bijscholingsverplichtingen.
Bekijk alle chauffeur jobs onder vacatures
Chauffeur
Je klanten kunnen elke dag op je rekenen. Van bouwplaats tot showroom, je komt echt overal. Als eerste en vaak enige contactpersoon voor Technische Unie weet je hoe belangrijk een goede klantrelatie i...
Chauffeur
Je klanten kunnen elke dag op je rekenen. Van bouwplaats tot showroom, je komt echt overal. Als eerste en vaak enige contactpersoon voor Technische Unie weet je hoe belangrijk een goede klantrelatie i...