Welkom!

Ook voor je eerste werkdag hoor je er helemaal bij. Om te zorgen dat jij een soepele start maakt in je nieuwe rol, hebben wij deze welkomstpagina gemaakt. Op deze pagina vind je praktische informatie om je al helemaal thuis te laten voelen bij Technische Unie én om snel en effectief aan de slag te gaan.

Wat moet ik weten over Technische Unie?

Onze dienstverlening

Klanten bestellen online of offline, meestal brengen we de volgende dag de bestelling al naar de klant. Ook kan een klant de bestelling ophalen in één van onze servicecentra (winkels).
Elke bestelling wordt door de binnendienst collega’s verwerkt tot order in onze systemen.
In de distributiecentra wordt de order per overslagpunt samengesteld en vervolgens met vrachtwagens naar onze overslagpunten door heel Nederland getransporteerd. Daar worden de orders per route verzameld en op de juiste volgorde de vrachtwagens gezet. Onze chauffeurs zorgen dat de bestelling bij de klant komt, waar, wanneer en hoe de klant het wilt.

Bekijk ons sociaal jaarverslag voor meer informatie.

Grootste technische groothandel van Nederland, Marktleider en Top Employer

Meer dan 50 vestigingen door heel Nederland

Team van meer dan 2.200 Mogelijkmakers

Dochteronderneming van Sonepar, de Franse multinational, met meer dan 45.000 collega’s over de hele wereld

  • Hoe zien mijn eerste dagen bij Technische Unie eruit?

    In de eerste dagen leren wij meer over jou en jij leert je afdeling, collega’s en de organisatie kennen. Je manager neemt voor je eerste werkdag contact op om je start goed af te stemmen. Tijdens de introductiedag (meestal in je eerste week) laten we je ons intranet tu.nu zien. Je vindt daar veel informatie om snel up and running te zijn in je nieuwe rol, maar ook alles over onze arbeidsvoorwaarden en andere afdelingen. Via spelelementen gaan we wat dieper in op ons assortiment/diensten en maak je kennis met iemand van de directie waar je vragen aan kunt stellen.

  • Krijg ik begeleiding in het begin?

    We laten je niet aan je lot over. Je krijgt een mentor of buddy die je helpt met alles wat relevant is voor het uitoefenen van je functie en in het onboarding-programma niet is meegenomen.

  • Parkeren, lunch, hoe werkt dat?

    Parkeren is gratis op eigen parkeerterreinen. Werk je op het centraal kantoor of binnen een distributiecentra, dan heb je een pasje nodig. Deze ontvang je de eerste werkdag. Bel de eerste dag aan bij de slagboom dan doen we hem voor je open. Lunchen doen we vooral samen op de werkplek of buiten tijdens een wandeling. Op een verkoopkantoor eet je je eigen lunch in een compleet ingerichte keuken. Op het centraal kantoor en in de distributiecentra is er een bedrijfsrestaurant waar je lunch kunt kopen.

  • Kan ik mij blijven ontwikkelen?

    Sonepeople is de startplek voor je Performance Management en ontwikkeling. Naast gratis e-learnings en verplichte e-leanings over compliance en diversiteit & inclusie, is het ook mogelijk je aan te melden voor gerichte opleidingen en trainingen. Dit bespreek je met je leidinggevende. Vanaf je eerste werkdag kun je direct in Sonepeople en je bent automatisch ingelogd zolang je bent ingelogd op je TU-account (ingelogd in je computer).

  • Wanneer krijg ik mijn salaris uitbetaald?

    Je salaris ontvang je maandelijks (12x per jaar) op de 25ste van iedere maand. Valt de 25ste op een zaterdag, dan betalen we een dag eerder uit. Valt de 25ste op een zondag, dan betalen we een dag later uit. In december betalen we je salaris uit op de 21ste. | In april ontvang je de winstuitkering. | In mei ontvang je je vakantiegeld (8%) | Zodra je begint wordt je uitgenodigd voor SDWorkx, daar vind je je salarisstrook (ook via een app). Heb je vragen over je loonstrook? Bel dan de salarisadministratie: 020-5450609

  • Hoe vraag ik verlof aan?

    Op ons intranet vind je een link naar Mijn HR, waar je via MijnProtime verlof kan aanvragen.

  • Ik krijg geen eigen computer, hoe kom ik bij alle informatie?

    Kom je bij ons werken en heb je dan geen eigen computer (denk aan een functie in ons distributiecentrum) en wil je informatie zoeken op ons intranet? Dan kun je altijd inloggen met je TU-mailadres en wachtwoord op één van de Informatiezuilen of de computers in de trainingsruimte.

Handige contactinformatie

HR support:

  • Deborah Von Kriegenbergh
  • Tara Ko
  • Shannon Kiemeney
  • Tessa van Hooff

 hr@technischeunie.com 

020 – 545 0797

 

  • Daisy Loupatty (Distributiecentra)

dc.hr@technischeunie.com

0172 – 469 245

HR-adviseurs

 

Margreet Wassink

Verkoopkantoren Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland

margreet.wassink@technischeunie.com
06 - 38 32 91 08

Meta Onrust

Verkoopkantoren Noord-Holland, Zuid-Holland

m.onrust@technischeunie.com
06 - 34 58 37 36

Marten van der Schaaf

Verkoopkantoren Noord-Brabant, Zeeland, Limburg, Gelderland

m.van.der.schaaf@technischeunie.com
06 - 81 82 74 78

Mandy van Dijk

Distributie/Overslagpunten

m.van.dijk@technischeunie.com

Angelique Baecklant

Distributiecentrum Strijen

a.backlant@technischeunie.com
06 - 18 71 69 92

Danique Jacobsen

Distributiecentrum Alphen aan den Rijn
Afdeling: Aankomst, Bijzondere Controle Retouren & Unit 63, Productie & Sorteren, Kwaliteitscontrole, DPS, Inslag & Ompak, Kabel, Expeditie & OCB.

d.jacobsen@technischeunie.com
06 -
81 34 60 94

Melanie de Zoete

Distributiecentrum Alphen aan den Rijn
Afdeling: Algemene Dienst DCA, Technische Dienst DCA, Beveiliging DCA, Logistiek Service Bureau, R&D Logistiek, ICT Logistiek, Opleidingen Logistiek, Staf Logistiek, Supply Chain Management,  Management Logistiek

m.de.zoete@technischeunie.com
06 - 51 52 33 12

Coranne Top

Centraal Kantoor Amstelveen

c.top@technischeunie.com
06 - 12 54 06 65

 

Organisatie